קבלת קהל

 

קבלת קהל במחלקות הוועדה

ימי שני בין השעות 8:00 - 12:00 לבעלי מקצוע (אדריכלים ומתכננים).

ימי שלישי בין השעות 14:00 - 17:30 לבעלי מקצוע ולתושבים.   **** באופן חד פעמי, ביום ג' 24/12/19 - תתקיים קבלת הקהל  עד השעה 16:00 בלבד. עימכם הסליחה. 

עיון בתיקי בניין - המעוניינים לעיין בתיקים מהארכיון נדרשים להזמינם מראש מאת ארכיבאי הוועדה.

 

מענה טלפוני

רכזת פניות הציבור - גיל הרן, תתן מענה רציף לתושבים לקבלת כל מידע מהוועדה.

בטלפון: 04-9879610 שלוחה 2

ובמייל: vsr@mta.org.il

שעות מענה טלפוני הן בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 - 13:00

 

לזימון תורים באמצעות המערכת החדשה - לחץ כאן.

לכתובות דוא"ל של כלל עובדי הוועדה ניתן לגשת לדף טלפונים ויצירת קשר.