קבלת קהל
קבלת קהל במחלקות הוועדה
ימי שני בין השעות 8:00 - 12:00 לבעלי מקצוע (אדריכלים ומתכננים).
ימי שלישי בין השעות 14:00 - 17:30 לבעלי מקצוע ולתושבים. **** באופן חד פעמי, ביום ג' 24/12/19 - תתקיים קבלת הקהל עד השעה 16:00 בלבד. עימכם הסליחה.
עיון בתיקי בניין - המעוניינים לעיין בתיקים מהארכיון נדרשים להזמינם מראש מאת ארכיבאי הוועדה.
מענה טלפוני
רכזת פניות הציבור - גיל הרן, תתן מענה רציף לתושבים לקבלת כל מידע מהוועדה.
בטלפון: 04-9879610 שלוחה 2
ובמייל: vsr@mta.org.il
שעות מענה טלפוני הן בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 - 13:00
לזימון תורים באמצעות המערכת החדשה - לחץ כאן.
לכתובות דוא"ל של כלל עובדי הוועדה ניתן לגשת לדף טלפונים ויצירת קשר.